Bacanje para, ubedljivo najmanje bitna lokacija za rekonstrukciju u gradu .... Al' , onako, zgodna za zatvaranje i utapanje gomile novaca u bezveze radove ....
bolje bi bilo da za početak firma koja izrađuje tehničku dokumentaciju sredi fontove na svom računaru jer je sramotno da i tu takoreći banalnu stvar nisu kadri da urade kako treba, pa neznam kako će se izboriti sa kompleksnom tehničkom dokumentacijom gde se za početak neće ulica zvati "MARKA MIQANOVA" ;)
Pametnije bi im bilo da se napravi veliki kruznibtok u koji bi se slivale ulice Heroja Pinkija, Ive Andrica, bulevar cara Lazara, cara Dušana i bulevar Evrope.
Ali ne sumnjam da ce u taj prostor udenuti neku zgradu za nekog investitora po meri i napraviti krkljanac pored vec velikog krkljanca i silnog cekanja. Taj kruzni tok ima prostor da se urade barem 4 trake.
Videcete tek problem ako se ovo ne uradi sto predlazem godinama da ce po zavrsetku AVENIJA naselja koje se gradi biti pakao i haos u tom delu.
Svi se pitaju logicno a gde ide cetvrti krak ? Pa iz dodinog buduceg naselja, idite do Filipa Visnjica i vidite malo ste ce se tamo graditi, umesto sportskog objekta gradi se po njegovoj volji, zato je trebalo i spens srusiti,sad odjednom necemo nego cemo da se zaduzimo da krpimo tu stracaru,posle pola veka ajd ponovo po nov kredit da to srusimo, dobri su ovi novosadjani za zaduzivanje, vuce ih za nos ko hoce, bgd sljam, domaci koferasi sto vise naprave stete u NS to ce biti bolje nagradjeni u bgd, mmf, doda, radi ko sta hoce, ustvari oni kupuju jeftino slobodu za svoje prljave poslove
Zamislite, prilikom projektovanja kružnog toka, vodilo se računa da mogu da prodju autobusi GSP i čak i šleperi sa prikolicama...
Kakvo fantastično planiranje...inače kroz kružne tokove obično autobusi i šleperi ne prolaze???
Neverovatni stručnjaci...Bravo!
Smer ulice se uvek gleda od pocetka tj. najmanjeg kucnog broja 1 ili 2 koji je blizi centru pa ka vecim brojevima. Tako je leva strana ulice Marka Miljanova ona gde se nalaze Elektroporcelan i Kulpin.
Samo je zanimljivo pitanje gde ce tu od kolovoza do fasade Elektroporcelana stati i parking i dvosmerna biciklisticka staza (a da ulica bude "bulevar" kako su to prosle godine lupili).
Ako će kamionima biti zabranjen prolaz kroz Marka Miljanova onda ok. U normalnim urbanim mestima tranzitni putevi su po rubu grada a ne 400 m od centra.
I zapamtite, rekli su da nece seci stabla!!!
Grad gradi kako Glaens nalaže. Sada će i Pokrajina dati novac preko Uprave za kapitalna ulaganja. Svi vi koji, dizanjem ruku u Skupštini Grada i u Skupštini APV, dajete legitimitet ovoj vlasti ste saučesnici u ovom ludilu i moraće te kad tad da odgovarate.
A kuda vode ova 2 gornja kraka na slici 3 gde je kruzni tok? Jedan krak je ka Kosovskoj, drugi ka keju i jedan ka mostu, tako je sad. Gde ce ovaj cetvrti krak da vodi?
Кружни ток који би требало да се прошири да посебним тракама за десно је онај код Лидла. Велике гужве су ту сваки дан у шпицу, а простора има да се то уради.
Pošto je grad slučajno napravio arhivski parking, sad pravi i kružni tok za buduće stanare Kej Rezidensa.
Šutnuće Kvantaš nege u 3PM, što će regulisati promet penzionera u tom kraju. Samo će da propadne bizMis u novopostavljenom kiosku na zelenoj površini. Taman dok dodikari naprave taj novi Kraljev Park bez parka, biće regulisan saobraćaj za džipove i džipiće novog NS establišmenta, dilere, programere, sinove i ćerke iz JP, banaka i Banovine, odbornike i članove, viđenije simpatizere i profesionalne skupljače stanova za izdavanje.
Autobusi ni ne moraju tu više da staju, novi stanari sa 1.5 automobila po članu porodice neće mariti, gsp neće imati više gastarbajtera vozača niti samozapaljivih autobusa, penzioneri neće imati Kvantaš, ergo miševi pešaci, grad je NJIHOV ne naš.
Ali ne brin'te, usraće stoka i to sve našminkano, stoka ostaje stoka, bez obzira na tor...
Najveći kružni tok je već trebao da bude izgrađen.
Trebao je u sebe da prima sledeće ulice: Bul. Cara Lazara, Cara Dušana, Bul. Evrope, Somborski Bul., Ćirila i Metodija, Heroja Pinkija i Ive Andrića.
Toliko o tome...
Nebitno je koliko će biti velik kružni u Marka Miljanova....
Frapantno šta se ovde radi. Pa kakav kružni tok, tamo je i semafor previše onaj. Bacate pare gde stignete. Probijanje bulevar ka Žeželju indijanci, rasteretite partizansku
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
U Marka Miljanova gradiće se jedan od najvećih kružnih tokova u Novom Sadu
Autor: Žarko Bogosavljević - zarkob@021.rs
Novi Sad
•23.08.2019.
•11:32 > 11:32
Komentari 38
Aleksa
Krava
FONTOVI
Nebojša
Ali ne sumnjam da ce u taj prostor udenuti neku zgradu za nekog investitora po meri i napraviti krkljanac pored vec velikog krkljanca i silnog cekanja. Taj kruzni tok ima prostor da se urade barem 4 trake.
Videcete tek problem ako se ovo ne uradi sto predlazem godinama da ce po zavrsetku AVENIJA naselja koje se gradi biti pakao i haos u tom delu.
Dejan
BELENYI
STIĆ'ĆE JEDNOM I DO MESTA GRADONAČELNIKA !
Projektant
Kakvo fantastično planiranje...inače kroz kružne tokove obično autobusi i šleperi ne prolaze???
Neverovatni stručnjaci...Bravo!
Ana
Aleksa
@volim tacnost
Samo je zanimljivo pitanje gde ce tu od kolovoza do fasade Elektroporcelana stati i parking i dvosmerna biciklisticka staza (a da ulica bude "bulevar" kako su to prosle godine lupili).
!
I zapamtite, rekli su da nece seci stabla!!!
!
Goran NS
Kaja
Kruzni
Nišlija
ccc
Besni Osvetnik
kazna sledi
Čemu
somi
Filip
Мики
nono
volim tačnost
Hahahahaha!
Ovako objašnjava mali Perica: sa leve strane!
Pa gospodo, obe strane mogu biti leve. Zavisi iz kog smera se posmatra a to niste napisali.
Zoki 021
Tunel Jeftinoće
Šutnuće Kvantaš nege u 3PM, što će regulisati promet penzionera u tom kraju. Samo će da propadne bizMis u novopostavljenom kiosku na zelenoj površini. Taman dok dodikari naprave taj novi Kraljev Park bez parka, biće regulisan saobraćaj za džipove i džipiće novog NS establišmenta, dilere, programere, sinove i ćerke iz JP, banaka i Banovine, odbornike i članove, viđenije simpatizere i profesionalne skupljače stanova za izdavanje.
Autobusi ni ne moraju tu više da staju, novi stanari sa 1.5 automobila po članu porodice neće mariti, gsp neće imati više gastarbajtera vozača niti samozapaljivih autobusa, penzioneri neće imati Kvantaš, ergo miševi pešaci, grad je NJIHOV ne naš.
Ali ne brin'te, usraće stoka i to sve našminkano, stoka ostaje stoka, bez obzira na tor...
deda
pawlle
deda
Vidoviti Limanac
Trebao je u sebe da prima sledeće ulice: Bul. Cara Lazara, Cara Dušana, Bul. Evrope, Somborski Bul., Ćirila i Metodija, Heroja Pinkija i Ive Andrića.
Toliko o tome...
Nebitno je koliko će biti velik kružni u Marka Miljanova....
jebač
st
eho
mhm
Ajao
Komsija
Vesna
Zoran
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H